🇺🇦 Офіційний український урядовий сайт

Як завести і викрасти російський танк

Дана інструкція актуальна для танків Т-72, його модифікації та Т-90.

  • Сідаємо на місце механіка водія
  • Вмикаємо «масу» (вимикач батарей, на схемі під №10), найбільша велика кнопка. Розташована окремо від інших органів управління
  • Вмикаємо всі перемикачі поруч з «масою»
  • Зліва відкриваємо щиток, вмикаємо всі перемикачі АРЗ під щитком що на щиті контрольних приборів
  • Коробка передач має бути встановлена на нейтральну передачу «0»
  • Натискаємо на педаль гальм, розблоковуємо, якщо заблоковуємо
  • Тиснемо педаль щеплення
  • Натискаєте дві кнопки на щиті контрольних приборів, 11 – паливний насос і 13 – СТАРТЕР. При цьому додаєте газу. Танк має завестися.
  • Витискаємо щеплення, вмикаємо 2 передачу. Танк рушає.

Керування

  • Рух вперед: два важелі керма спрямовані вперед
  • Рух вліво: лівий важіль на себе.
  • Рух вправо: правий важіль на себе.
  • Зупинка танку: перемикаємо на нейтральну передачу
  • Рух назад: лише після повної зупинки танка. Переключаємо на задню передачу.

Заправка пальним

Горловина баку знаходиться попереду з правого боку поруч з баштою.

  • Відкрутити захисну більшого розміру кришку, потрібний ключ на 27.
  • Всередині додатковий корок, теж відкручуємо ключ на 27
  • Заливаємо дизельне пальне. Об’єм до 700 л. Розхід пального 500 – 700 л на 100 км

Повна інструкція по експлуатації танку Т-72Б 1992 року видання у форматі PDF.

ЗАВАНТАЖИТИ ІНСТРУКЦІЮ З ЕКСПЛУТАЦІЇ ТАНКА Т-72Б

Відділення управління:

1 – педаль зупинного гальма; 2 – педаль зчеплення; 3 – ручка стопора сидіння водія; 4 – рукоятка приводу ручної подачі палива; 5 – гірополукомпас ДПК-59; 6 – паливорозподільний кран; 7 – захисна кришка АКБ; 8 – щит контрольних приладів механіка-водія; 9 – балон для стисненого повітря; 10 – вимикач батарей (масса)1119 – сигнальні лампи виходу гармати за габарити корпусу; 12 – ручка клямки педалі зупинного гальма; 13 – сигнальна лампа блокуючого пристрою: 14 – апарат ТПУА-3; 15 – прилад спостереження ТНПО-168; 16 – плафон освітлення; 17 – сигнальні лампи датчика критичної температури охолоджуючої рідини та ВИКЛИК командира; 18 – заправна горловина бачка системи ДПО; 20 – клапан системи запуску двигуна; 21 – манометр; 22 – рукоятка кришки люка водія; 23 – бак-стелаж; 24 – важіль виборця передач; 25 – кожух для ТНПО-168; 26 – рукоятка приводу жалюзі; 77 – важіль управління; 28 – педаль подачі палива; 29 – кран системи ДПО; 30 – вентилятор.

Переглядаючи цей сайт, ви погоджуєтесь з нашою політикою конфіденційності.