🇺🇦 Офіційний український урядовий сайт

Як вивести з ладу автомобіль окупанта

В першу чергу наголошуємо, що вчиняючи будь-які з нижчезазначених дій, слід пам’ятати про Вашу особисту безпеку. Не робіть нічого, якщо поряд можуть знаходитись потенційні свідки і є висока загроза вашого виявлення.

Деякі дії можна вчинити за найкоротший відрізок часу, для інших його потрібно мати трохи у запасі, все залежить від конкретної ситуації та обставин.

Далі наведемо кілька прикладів як вивести з ладу машину будь-якого типу (мотоцикл, автомобіль, вантажівка, важка будівельна техніка).

  1. Заклиніть замки на дверцятах та замки запалювання за допомогою трісок, надійного клею типу “суперцемент” або запечатайте їх сирою гумою.
  2. Насипте в бензобак або в отвір для мастила жменю-другу бруду, землі, піску, солі або будь-якого іншого абразиву. Якщо там встановлений фільтр (що часто зустрічається у важких машин), засипте все це в отвір для масляного щупа, а потім за допомогою щупа проштовхніть у картер.
  3. Забити вихлопну трубу. Для цього підійде картоплина, чи будь-що інше, що міцно та герметично закриє вихлопну. Також можна залити монтажною піною, але тільки так, щоб її не було видно ззовні.
  4. Цукор або сироп у паливному баку засмічують фільтри, проте автомобіль може рухатися певний час.
  5. Налийте в бензобак три-чотири літри води або соляний розчин.
  6. Налийте води та/або бруду в повітрозабірник (великий отвір зазвичай під корпусом повітряного фільтра). Якщо вода проникне в циліндри (вода не стискається при компресії), вона заклинить клапани, і двигун не буде прокручуватися.
  7. Залийте в масляну горловину воду. Чим більше, тим краще. Кількість води залежить від розміру двигуна – наприклад, для восьмициліндрового двигуна потрібно щонайменше 2,5 літри води. Води буде достатньо для того, щоб маслонасос накачував її і підтримував показники датчику тиску “мастила”, але двигун буде мертвий».
  8. Налийте бензину або іншого палива у масляний резервуар. Це зіпсує мастило, тут не допоможе й масляний фільтр.
  9. Розріжте бічні частини шин. Розрізи на бічній частині шин неможливо надійно залатати, тоді як розрізи на протекторі заклеюються без особливих проблем. Шини мають велику міцність, використовуйте ніж з надійним міцним та гострим лезом. Є ризик зламати лезо і покалічити руки.
  10. Надріжте шланги гальмівної системи, або вилийте мастила на гальмівні диски. Будьте обережні, сліди гальмівної рідини чи мастило може бути помітно на асфальті чи бруківці.
  11. У деяких випадках найкращий спосіб вивести з ладу якусь машину – це спалити її. Щоправда, робити це слід у найвіддаленіших місцях — на вирубках у глухому лісі чи там, де є можливість швидкого та безпечного відходу — поблизу гарної дороги чи шосе.

З погляду бюрократів підпал є серйознішим злочином, ніж інші акти «вандалізму». Крім того, вогонь вкрай помітний здалеку, особливо вночі.

Бензин можна підпалити однією іскрою, а дизельне паливо іноді не вдається підпалити навіть сірником, тому працювати з ним набагато безпечніше.

Якщо ви просто обіллєте об’єкт, більша частина палива стече на землю і вогонь швидко згасне. Спочатку покладіть на найбільш вразливі місця (під дроти, на шини, гумові шланги, вимірювальні прилади, тощо) ганчір’я просочене паливом.

Переглядаючи цей сайт, ви погоджуєтесь з нашою політикою конфіденційності.